onsdag 18 mars 2009

Snabb uppdatering

Idag har jag ju varit "ledig". Det lär en mamma hur mycket man ska uppskatta dagis ;)
Men nu är ungarna i säng och jag och syrran sitter här, äckligt proppmätta, i färd med att gräva i oss lite kladdkaka. Hur det ska gå har jag ingen aning om för som det känns just nu ryms det inte en tugga till i min mage. Men den har ju töjts till oanade storlekar förut så! :)
Måste bara berätta en sak som Molly sa idag som verkligen värmde mitt hjärta (detta hände medan jag höll på att duka fram frukost): -"Mamma, du är den bästa."
-"Men oj, är jag det? Tack så mycket gumman."
-"Ja, för du fixar så mycket"
Det var så himla fint sagt av min alldeles underbara unge! (Att hon sen tillade "Du är så söt mamma" var ju inte heller helt fel!)
Nu ska jag återgå till mitt sällskap så jag inte förvandlas till en eremit.
Trevlig kväll!

Inga kommentarer: