lördag 28 mars 2009

Att sitta fast

Jag älskar mina barn och att vara mamma, men ibland känner man sig aningens låst. Daniel jobbar ju som sagt som DJ vilket innebär att väldigt många helger faller bort. Och en dag som denna när jag själv fick ett enormt sug efter att gå ut på krogen en sväng så känns det lite, lite jobbigt att man liksom "sitter fast". Har ringt runt till alla tänkbara barnvakter och ALLA sa nej. Tycker ingen om våra små odjur eller? ;)
Nåja, det får väl bli en annan gång. Får väl sitta här själv och glo på Robinson och sen gå och lägga mig. Superkul... Men man behöver ju sömn också :)
I övrigt har det inte hänt så himla mycket i mitt liv. Har jobbat idag (som alla andra lördagar) och det var väl inte så där jättekul. Det är rätt såsigt att jobba inom handeln nu, folk har väl inte så mycket pengar att spendera fastän Dressmann försöker locka med mängdrabatter och somrig reklam.
Nu ska jag gå och sura en stund och krama lite på gubben innan han ska iväg.
Ha en mysig lördagkväll allihop!

Inga kommentarer: