fredag 20 mars 2009

Buhuuu...

Nu får det väl ändå räcka... Jag har sett fram emot den här fredagen hela veckan. Vi skulle ha tjejkväll här hos mig, käka en massa gotta och snacka massa strunt. Men vad tror ni händer (ja ni som skulle komma vet ju)? Igår kväll mådde jag lite konstigt, men jag trodde det berodde på stress och efter jag käkat middag så gick det över. Men i natt har jag vridit och vänt på mig och fortsatt må konstigt och detta fortsatte även på morgonen. Jag ringde hit min mamma för att få lite hjälp med barnen och för att kunna känna efter hur jag egentligen mådde. Bestämde mig efter en stund för att jag skulle prova åka på jobbet, men efter en halvtimma där fick jag ge upp. Hade jag haft ett sittande kontorsjobb typ hade jag nog stannat, men jag ville inte riskera att spy nån stackars gubbe i knät. Så nu har jag legat i sängen och sovit och nu mår jag bra (peppar, peppar). Men tjejerna vågar ju inte komma hit ändå så klart, risken att bli smittad av eventuell magsjuka låter ju inte så lockande. Så nu känner jag mig så ruskigt ensam... Snyyyyyyyft.

3 kommentarer:

Karro sa...

Åh va typiskt att du skulle gå och börja må illa just idag.. :(
Tjejerna har just farit hem. Blev surr och snask som vanligt :)
Vi får göra om det snart igen så att du oxå kan va med!
Krya på dig!
Kram

Anonym sa...

*Traskar efter* =) Roligt du tittade in hos oss, roligt du tyckte vårt dass blev snyggt :D

Hoppas du mår bättre idag iaf efter vad jag läste nu i bloggen :)

Anonym sa...

Nu tycker jag jättesynd om dig! Även om du mår bättre så missade du ju en riktig tjejkväll :( Nåja, det kommer fler skulle jag tro!

Visst är det skit med bilar, dom ska bara rulla, rulla- kanske tankas lite- och rulla....

Tack, det var roligt att du gillade mina kort (med apan Otto kan man nog inte misslyckas :) ) När får du hem, guuuben, det borde vara slut på ditt "singel-mamma- liv" snart va?!

Ha det gott!!