lördag 28 februari 2009

Oväntad present

Denna underbara jordgubbsdoftande "present" fick vi (som många andra) i vår postlåda tillsammans med erbjudande om prenumeration på PT. Kul eller bara konstigt? Jag personligen tycker att tanken var rätt bra, men snälla är det något restlager från 80-talets "NamNam" dom har fått tag på? För helt seriöst: Hur mysigt är det med dom här doftande/smakande gummislangarna..? Inte värst.
Nu ska jag dra till stan en sväng. Ska se om jag hittar nåt att ha på mig ikväll när vi ska ut och svänga våra lurviga. Tyvärr så har både jag och barnen åkt på världens jäkla hosta så vi får väl se hur det hela slutar.
Ha en bra lördagskväll och njut gärna av era fina presenter från Piteå-tidningen! HAHAHAH!!!

5 kommentarer:

Anna sa...

Jag ska bara kommentera mit eget inlägg och förtydliga det hela. Det som syns på bilden är alltså en kondom. Så att ni vet.

Anonym sa...

Haha... varför har inte vi fått ngn kådis?! =)
Jasså? Men vad trist att behöva fara hem så tidigt när man ändå har tagit sig ut!
Är du fortfarande sjuk då?

Tack, ja, jag känner mig nöjd med håret, fast det är fortfarande otroligt ovant!!

Pimmi sa...

Jaha, här gör man verkligen skillnad på folk och folk, det är inte tänkt att alla ska ha roligt inte, för här har vi då inte fått nån post :) jaja det kankse kommer, den som väntar på nått gott hahaha kram på dig Emma

Karro sa...

Det är tydligen skillnad på lort och pannkaka..
Jag är som lite nyfiken på hur dom valde när dom skickade ut dessa gummin...
Är allt bra med er annars?

Karro sa...

Kika in i min scrapblogg, en utmaning ligger och väntar på dig!
Föresten, skjortan passade perfekt och jag tror han gillade den. Fast han konstaterade att det nog var mer mina färger :)