onsdag 11 februari 2009

Presentation!

Så där ja! Då var den igång då! Funderade lite på om jag skulle ta bort den gamla helt och hållet, men tänkte att det kunde vara bra att ha kvar så att dom som fortfarande länkar till mig hittar rätt och så (översättning: Jag är för lat..)
Men jag hoppas verkligen att nån stackare hittar hit och orkar läsa om "min värld".

Det kanske kan vara lämpligt med en liten presentation:
Anna heter jag ju då som ni kanske redan har fattat. Jag är 27 (fyller inte 28 förrän i april så tills dess erkänner jag ingen annan ålder!), och har en sambo Daniel (har inte riktigt fattat det här med att man bara ska skriva "har en sambo D, två barn M&M, en dammråtta Ö osv...men jag kanske är lite trög...nåja på den här sidan kommer det nog inte att förekomma så hemskt mycket censur eller vad man då ska kalla det.. HAHAHA), två flickor: Molly född i maj 06 och Mira född augusti 07. (Ja det är tätt mellan dom och nej vi tänkte inte befolka jorden själva för nu blir det inga fler barn. Hyreskontraktet på min mage har gått ut.) Vi bor i ett alldeles för litet hus, insåg lite för sent att det här med öppna ytor inte är en så dum idé, så nu är det ett hus i lägenhetslayout. Men vi trivs väl ändå rätt bra, hemma är ju ändå hemma. Jag har varit mammaledig i tre år men på måndag ska jag börja jobba igen. Jag säljer kläder till män på en av Sveriges största kedjor för just sådana (utan att göra gratisreklam :) ) och det trivs jag rätt bra med. Kommer att kännas konstigt att börja om men man kommer väl in i det rätt snabbt igen tror jag. Nä nu tror jag det får räcka för den här gången, måste gå och dricka min Allévoshake som jag nu för tiden kallar lunch...blä...en chokladbit till efterrätt blir nog bra va..? Visst låter jag bra på att banta? *hahaha* Nåja, på återseende folks!

Kram/Anna

1 kommentar:

Pimmi sa...

Superkul!! Nu hoppas vi bara på fler inlägg lite oftar :) hoppas ni har det bra och att vi ses snart Kram Emma