fredag 20 februari 2009

Inbjudningskort






Jag vill börja det här inlägget lite lagom positivt genom att säga: J**la dator!
Hur mycket jag än försökte rotera den översta bilden så blev den ändå liggande.. Nåja, ni ser säkert ändå ungefär hur det ser ut hoppas jag. Ni får föreställa er det i stående läge! Ja som ni ser har jag varit rätt så upptagen med att tillverka inbjudningskort till- ja- vårat bröllop. Ända sen sambon lite väl oväntat gick ner på knä i November så har jag grubblat på layouten och så här fick det bli. Jag känner mig nöjd, det blev enkelt men ändå rätt fint och precis i de färger jag ville ha. Även bröllopet kommer att gå i detta färgtema (vitt, grönt och silver). Vi har inte kommit så långt i planeringen än med jag lär väl uppdatera er lite eftersom :)
Nu ska jag äta middag. Känner mig fortfarande lite sliten från magsjukan plus att man märker att man är sjukt ovan att vara bland folk (som jag ju är på jobbet). Det är tröttsamt vill jag lova ;)
Ha en jättebra fredagskväll så hörs vi (ja, och flera av er "ser" jag väl i helgen också!)!!!

1 kommentar:

Pimmi sa...

JO oväntat håller jag med om, MEN SÅ ROLIGT!! Kortet blev jättefint. Och det är en skygg färgkombination att ha på ett bröllop, jag gillar också grönt. Ha det bra Kram Emma