måndag 22 mars 2010

Slut på helgen

Nu är helgen slut för oss. Var långlediga lör, sön, mån och det är ju inte helt fel!
Lördagen bjöd på trevlig fest med Lisa och David och en lite mindre trevlig utgång på Challenge. Vet inte alls om jag tycker det var så bra där som alla säger. Eller så hade jag bara fel inställning... Men jag kände mig både för gammal och för ung på samma gång. Det var liksom ingen i våran ålder där. Men nu har jag varit dit i alla fall, och jag lär inte längta till nästa gång.
Söndagen var vi som tur var inte alls vidare bakis så vi passade på att gå en promenad i det vackra vädret innan barnen kom hem. sen hade vi bara en hemmadag med mys och lite jobb med renoveringen i hallen. På kvällen åkte jag och tränade pilates och det, som låter lite mesigt, var sjukt tufft!
I går, måndag, var vi på Leos lekland och röjde i flera timmar. Det var inte så mycket folk så det var ju helt perfekt! Dagen toppades med ett besök på MacDonalds och sen åkte jag och box-tränade lite. En toppenhelg med andra ord!!!!

Inga kommentarer: