onsdag 14 april 2010

Länge sen sist

Oj, oj nu har jag varit dålig på att uppdatera igen.
Påsken har hunnit vara och den var helt underbar. En långhelg på stugan med familjen (man, barn, syster, mina föräldrar, och i stugan brevid en moster med familj). Mycket sol, god mat och såklart godis!
Efter det väntade en lång jobbvecka som blev sjukt intensiv med massor av försäljning och mycket varor. Lite lätt underbemannade klarade väl ändå jag och kollegan upp det efter bästa förmåga.
På träningsfronten går det fortsatt bra, min träningskompis har gjort illa sig i knät så nu har jag riktigt fått sätta mig själv på prov, och jag måste säga att jag än så länge klarat det väldigt bra. Jag åker dit fastän jag tycker det är lite lätt pinsamt och fortfarande känner mig lite lost, och då känner jag mig till och med ännu duktigare! I måndags var det ju box och då nådde jag väl min gräns. Att åka dit själv med riskten att bli ihop-parad med vem som helst kändes lite väl spännande så efter lite tjat så lyckades jag till slut övertala min kära make att ställa upp. Det var sjukt kul att han följde med, även om jag var livrädd varje gång det var hans tur att boxa på mig. *hahahaha*!!!
Vårsolen har börjat skina rejält och på vår gård smälter det undan så sjukt fort. Vi passade på att vara ute och leka i det fina vädret hela söndagen och det resulterade i att jag nu är hemma med två febriga, snoriga, hostiga barn... :(
Nu kallar plikten som mamma/sjuksköterska igen. Vi höres!

Inga kommentarer: