fredag 12 mars 2010

Uppdatering afrodans!

Afrodansen var kul. Riktigt kul faktiskt. Man fick "flyga som en fågel", "bära krukor på huvudet" och skaka rumpa som aldrig förr och allt till sköna rytmer. Ja, det här kan jag också fortsätta med. Sen har vi även sett att det är pilates på söndagar så det ska vi också testa. Jag vet inte riktigt hur fort man kan börja känna sig "annorlunda" efter det att man börjat träna, men jag tycker mig då redan känna att mitt matbehov har ökat dramatiskt. Och jag hoppas ju verkligen att det är för att jag förbränner mer och inte för att jag bara undermedvetet ger mig själv tillåtelse att äta mer än nödvändigt bara för att jag gått och blivit hurtbulle.. (ni vet liknande grej som när man är gravid och tycker att man minsann får äta hur mycket som helst för att man äter för två. Och skräpmat och godis är ju precis vad ungen behöver mest.. Okej nu avvek jag från ämnet men ni fattar hur jag menar?!)
Fredag idag i alla fall. Det här är en sämst-helg som jag vill kalla det. Vi jobbar lördag dag på våra resp affärer och sen jobbar Daniel kväll på Challenge. Det är typ varannan helg som är så och varannan som är ledig. Vi försöker i alla fall hålla det så. Men imorgon får jag i alla fall kul för då ska vi träffas ett gäng tjejer och ha en hederlig tjejkväll. Ska bli riktigt, riktigt trevligt!!!
Nu ska jag gå och städa lite för tjejkvällen ska nämligen hållas här :)

1 kommentar:

Karro sa...

Ja nu är det bäst att du städar riktigt fint innan vi kommer, du vet vi har ju så höga krav!! :)