torsdag 18 mars 2010

Träna magen

Igår missade jag styrkemixen. Men jag kan säga att jag fick hyfsad träning av magmuskulaturen ändå. Vi var nämligen och såg Magnus Betnér på Acusticum (stället med världens bästa akustik fick för första gången ordet fittläpp ekandes mellan väggarna, som han själv så stolt uttryckte det :) ) Det var hur som helst en jäkligt underhållande kväll även om jag inte kunde låta bli att tycka lite synd om de familjer som gått dit i tron om lite hederlig familjeunderhållning, som istället fick just en hel drös könsord slängda som en skottsalva i ansiktet. Vi hade just en sådan familj framför oss, mor, far & tonårsson, och jag kan lova att de vred olustigt på sig mer än en gång. Nåja, jag tyckte i alla fall att det var sjukt kul. Vad jag gillar med just Betnér är att han är en grymt påläst snubbe, han står liksom inte bara och skämtar om en massa blaj-blaj, utan han tar faktiskt upp en massa viktiga (och känsliga ämnen) och lyckas på ett humoristisk sätt ändå smyga med ett budskap.
Idag bjuds det på jobb och ikväll hoppas, hoppas, hoppas jag att jag ska kunna ta mig till afrodansen. Daniel har personalmöte och barnvakten vi fixat ringde just och lämnade återbud...
Jävla skit!!!! Men jag ska tänka positivt så kanske det löser sig...

Inga kommentarer: