onsdag 29 april 2009

Det här med att uppdatera..

Det var en period där då jag var helt otrolig på att uppdatera min blogg om jag får säga det själv. Undrar vad sm hände med det..? Händer det ingenting i mitt liv så jag inte har nåt att skriva om eller är det precis tvärt om - det händer för mycket så jag har inte tid att skriva? Skulle nog påstå att det är en salig blandning av båda. Sen har jag dessutom hamnat i en trötthetssvacka. Jag är trött, trött, trött HELA TIDEN. Sjukt jobbigt.
Sen är det ytterligare ett fenomen som smygit sig på och stulit väldigt mycket av min uppmärksamhet - ja mina vänner, även jag har blivit facebookberoende. Helt galet hur denna sida (som jag fortfarande inte riktigt vet vad den går ut på) kan bli så uppslukande..Men förhoppningsvis tappar jag intresset snart, för det brukar jag göra rätt snabbt med det mesta, och då blir det nog stadigare uppdateringar här ;)

Idag blir det jobb (ja, för folk måste ju verkligen köpa nya kläder just idag) och sen blir det iväg till Böle där vi ska umgås med ett helt gäng av våra underbara vänner som det för övrigt var väldigt längesen vi hade möjlighet att träffa. Lite korvgrillning och nån brasa ska vi väl hinna med också. Härligt!

Så ha en riktigt bra Valborg och 1:a maj allihop!
Kram

2 kommentarer:

Sandra och Lovis sa...

Ja, idag är det väldigt viktigt att få sig en ny svid! =)
Haha!

Jag tycker att du ska ge upp facebook och bara blogga istället, den där skitsidan är u så seg att man blir vansinnig!! =P
Haha

Vera sa...

Aha... det är på facebook du hänger då du inte bloggar :) Jag är så trög att jag inte har förståt tjusningen med facebook, har knappt en aning om hur det är uppbyggt. Mattias har en sida där så han håller lite koll på folk och fä men jag som är en tjurig oxå bestämde mig fort att jag inte skulle göra som alla andra och skaffa mig en sida- då allt var nytt. Så... därför hinner jag fördriva en massa tid på bloggar då jag egentligen borde göra andra, mer nyttiga saker :)

Hoppas ni hade en bra dag igår!

Kram