torsdag 23 april 2009

Denna försäkringskassa..

Kortfattat: Jag hade väldigt noga kollat att jag skulle ha kvar 14 dagar av SGI-dagarna till i sommar. Går in på FK på nätet för att dubbelkolla att det var exakt 14 dagar jag hade kvar och inte mer, eftersom jag är tvungen att meddela mitt jobb den här veckan hur jag ska vara ledig i sommar. Och vad tror ni det står där på min sida?!!! Jo, att jag har 0,5 dagar kvar! Jag kastar mig ju på telefonen och ringer dit och förklarar läget men dom är ju lika oförstående som vanligt och deras enda kommentar var att jag har ju fått dom dagar jag haft rätt till, medan jag påstår att det ger jag blanka fan i. Står det på deras "internettjänst" att jag har 14 dagar kvar då ska jag kunna lita på att det är så. Men det tyckte dom ju så klart inte så nu måste jag ju ta strid för mina stackars 14 dagar för annars får jag ju inte vara ledig alls med barnen i sommar. Hur FAN kan det få gå till så här?!!!!!!!

2 kommentarer:

Pernilla sa...

Förstår dig, surt sånt.. Men.. har du ingen semester att ta ut, eller har du nyligen börjat jobba? Hoppas iaf att det löser sig

Kram Pernilla

Vera.m.fl sa...

Men skit oxå!! Varför ska det ALLTID strula med såna saker?! Jag hoppas verkligen att du kan vara hemma med tjejorna i alla fall, att det löser sig på ngt sätt... *muttrar*
Hoppas din dag blir bra hur som haver och att du får njuta av vårsolen (vilket inte jag får idag)

Kram kram