torsdag 16 april 2009

I´m back!


Ja nu är vi tillbaka från stugan. Eller vi har ju varit tillbaka några dagar, men jag har jobbat heltid och då har jag helt ärligt inte orkat uppdatera förrän nu. Vi hade en helt ok påskhelg förutom några lättare inslag av lunginflammation (Molly, vilket resulterade i en hel påsklördag i Sunderbyn) och tjock, tjockare, tjockast dimma. Men som ni ser på bilden fick även vi se solen tillslut så då kändes ju allt lite bättre. Annars händer det inte så mycket i mitt liv. Har insett att jag ALDRIG skulle vilja jobba heltid inom handeln för jag hinner bara träffa mina barn ca en och en halv timme per dag och det är för LITE. Dom äter ju till och med middag på dagis och det kan ju vara ok typ en eller två dagar i veckan, men inte fem. Plus lördagarna då man måste låna bort dom. Det blir inte mycket kvalitetstid med familjen det...
Nu ska jag se Criminal Minds och äta snarra.
Kram på er!

1 kommentar:

Vera.m.fl sa...

Hoho... här ekar det tomt! Är du så bizzi att du inte hinner knappra ner nån kråka.. Jag väntar och väntar :)

Skärpning tjejen *kniper ihop ögonbrynen*

Tack för berömmet ang mitt scrappande, det värmde i hjärteroten :) Tror säkert du kan lika bra om du bara hade tid att pyssla lite!

Nu är det kvällsfika som står på schemat och sen lopplådan med en ny skvallertidning (måste ju hålla koll på kändisvärlden!)

Kram/ Vera