lördag 4 april 2009

Lördag

Har jobbat idag, lite extra trist för Daniel var ledig och jag hade allt bra gärna varit hemma med honom och barnen. Nåja, dagen gick då hyfsat fort i alla fall och när jag hade slutat så åkte vi till min kära vän Lisa som fyllde år. Grattis!!! Där åt vi jättegod tårta och surrade en stund. Sen bar det av till Kioskpiraten och jag sprang in och köpte mig en påse tröstgodis för ikväll blir jag ensam igen :( Kollade om det fanns nån film på Supermarket men tyvärr fanns det ingen som passade en mörkrädd. Alla "RomCom" (romantiska komedier) har jag redan sett så då fanns det inte så mycket att välja på. Allt annat var antingen läskigt eller tråkigt. Så jag får hålla tummarna att det är nåt på tv i stället. Har just ätit tacorester och känner mig sjukt mätt så vi får väl se hur mycket godis jag kommer att orka (men det är klart, lite brukar ju alltid få plats ;) )
Nu ska jag se klart Wild Kids finalen med Molly.
På återseende!

1 kommentar:

Karro sa...

Trist att vara själv men det lät väldigt gott med tacos och godis från kioskpiraten :)
Här dras vi med öroninflammation och tänder på G så jag tror att vi snart har förbrukat en hel flaska alvedon bara i helgen.
Hm..tänkte på det där med klippningen. Har du tid någon kväll/dag i veckan?