tisdag 12 maj 2009

...

Ja, nu var det längesen jag uppdaterade. Igen. Men den här gången skyller jag faktiskt inte på facebook utan nu skyller jag på att jag haft extremsjuka barn. Jag orkar inte ens rabbla upp allt men jag kan lugnt konstatera att jag tappat tron på Norrbottens läkarkår. Hur som helst, nu två veckor senare så mår då barnen sakta men säkert bättre så det får jag väl vara glad för.

Vad har annars hänt under den här tiden då..? Ja, äldsta flickan hann med att fylla tre år (som tur var hade vi kalas i söndags och då mådde hon relativt bra. Måndag sprack hennes trumhinna..).

Idag ska vi provsmaka vår eventuella bröllopsmeny. Hoppas att det smakar bra så vi inte behöver söka efter nåt annat alternativ. Skulle vara riktigt skönt om saker började ramla på plats nu!

Nu ska jag gå och torka bort lite rinnande öronvar från Molly så vi får höras senare =)

2 kommentarer:

Vera sa...

Ajaj.. spräckt trumhinna lät INTE skönt! Tar det lång tid för en sån att läka ihop?! Stackars liten!

Så roligt att kolla av bröllopsmeny :) Ligger själva tillställningen nära i tid eller... är det hemligt kanske *skriver innan jag tänker*

Här rullar livet på. Maken klagar på huvudvärk och ont i kroppen- kan det vara nån eländesförkylning på gång?! Opassande nu när han har så mkt att göra (enligt han själv- inte slavdrivarfrun *s*)

Ha det bäst och hoppas att ni kryat på er!
KRAM

Sandra och Lovis sa...

Ja, alltså, tänk vilka saker man kan ha för sig alltså!

Hörde att ni inte var särskilt impade av menyn, har ni kommit på ngt annn catering än?