måndag 9 november 2009

Tandläkarskräck

Det lider jag av BIG TIME! Och på torsdag ska det lagas inte mindre än tre hål. Jag vet inte hur jag ska fixa det men... Barnen får vara hos mamma, Daniel ska följa med, profylaxandningen är inövad och sen är det väl bara att hålla tummarna! Dom brukar få skaka om mig med jämna mellanrum för att jag glömmer bort att andas, och då har det handlat om ett hål...nu är det tre. Hoppas dom har syrgas tillgänglig ;) Tänker hela tiden att jag ska ringa och avboka, men det är väl lika bra att få det bortgjort så fort som möjligt så man inte behöver gruva ytterligare en månad. Undrar bara hur jag kommer att se ut/fungera på jobbet sen med helbedövad käft.. Hahaha!
Nåja, före detta ska det då avklaras en ledigdag då vi ska röja ur garaget och åka till soptippen med allt gammalt bråte. Sen ska barnen fotas på dagis och det blir ju spännande! Sen är det torsdag..

Återkommer med uppdatering...

2 kommentarer:

Kicki sa...

Jag håller tummar och tår att det kommer gå fin-fint! Och bilder på barnen? får ni någon bild över så vill jag super gärna ha en på dem! :) Men bara om ni får över förståss!

Kramar från fjollträsk

Karro sa...

Äsch, inte roligt med tandläkarbesök. Tur du har Daniel med dig!
Du.. sänghimlen ligger här och väntar :)
Jag ska verkligen försöka komma ihåg den någon dag. Vi passerar ju ändå er liiiite oftare än vad ni passerar här.
Är det nån helg framöver nu som du inte har nåt planerat? Tänkte om vi skulle va ute i tid och planera en tjejkväll?