tisdag 10 november 2009

Röjt var det här!!!


Det ser kanske inte så mycket ut, men det VAR mycket. Speciellt eftersom det var inträngt i vårat lilla garage. Daniel har gnällt hur mycket som helst på att vi har så mycket skrot i garaget att det "inte ryms nånting" och det kan väl stämma. Men nu när vi rensade tyckte jag ändå att han höll lite väl krampaktigt fast i allt sitt skrot.. Det var mest mina och ungarnas saker som åkte. Men, men nu är det gjort och "vad gör man inte för husfriden", som maken själv brukar säga =)
Imorgon är det fotografering på dagis och jag har för en gångs skull förberett genom att lägga fram alla kläder, ja till och med gummisnoddar, så jag inte ska behöva stressa imorgon bitti. Daniel ska till Umeå på möte och så klart lyckas dom alltid pricka in dagar då man skulle ha behövt lite hjälp hemmavid. Men, men jag är ju en superwoman så det löser sig nog!

Nu ska jag gå och laga tacos (medlemsvecka på coop - massor med tacogrejer för halva priset!) MUMS!!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Alltid kul me dagisfotografering : )! Ta det från en med insideerfarenhet. Du säger väl till "fröknarna" att torka av ungarna i ansiktet före så inget ovälkommet kommer med på bilderna?!;)/mams