måndag 16 november 2009

Måndag igen

Den här helgen gick alldeles för fort. Helt sjukt fort faktiskt. Fredagkvällen spenderades med Lisa. Vi såg Idol (typ) och åt tacos (såklart), sen blev det "Twilight" och chips & dip och kladdkaka.

Lördag jobbade vi båda två, barnen var hos mormor och morfar. Efter jobbet snabbstylade jag Lisa som skulle på maskerad. En rosaglittrande isprinsessa blev hon. Sen insåg jag plötsligt vilken tråkig lördagkväll jag hade framför mig. Daniel skulle jobba (som vanligt, och precis som fredag natt), och ibland tycker jag att det är rätt mysigt att bara vara själv, men just den här lördagen tyckte jag att det skulle bli sinnesjukt tråkigt så jag gjorde det enda rätta (?) och gick och la mig. Klockan åtta. På en lördag.

Söndagen bjöd på en spelning med Daniel Lemma på Krokodil. Vi hade bjudit med oss mamma, pappa och syrran och det var en riktigt, riktigt bra spelning! Barnen var hos farfar och Karin. När vi kom hem därifrån var barnen så himla trötta så vi gick och la dom fast klockan bara var 18. Sen gick Daniel ut i garaget och pysslade på. När han kom in la jag mig i sängen för att se film, men jag somnade istället.. (visst låter det som att vi umgås mycket jag och min man? ;) )

Och nu är det då alltså måndag.....

Inga kommentarer: