torsdag 20 augusti 2009

Visst är det väl konstigt..?

Ja, visst är det väl konstigt att man kan bli less på att jobba efter man inte ens varit tillbaka en vecka.. Egentligen har jag ett ganska roligt jobb men fy f-n vad det är slött och dött så här efter sommaren. Nästan inga kunder utan mest lagerarbete som man försöker driva tid med. Vi har förvisso installerat den nya kassan och det gör ju saker och ting lite mer spännande i alla fall. Vi springer runt som yra höns och frågar varann "hur var det nu man gjorde?". Inte så kul att behöva känna sig som en rookie när man ska ta betalt men man lär sig väl snart.
Jag längtar verkligen vansinnigt mycket till bröllopet nu, det ska bli så himla kul! Jag hann i min vilda fantasi tro att det fortfarande skulle finnas kvar lite värme till den 29 augusti men med tanke på dagens väder kan jag nog bara glömma det. Men det kan väl vara fint med lite "höstig" bakgrund också!
Nu sak jag alldeles snart iväg och jobba, börjar klockan ett (kan vara den sämsta tiden att börja).
Ha d gött!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ojojoj... det är rätt nära nu ;) Även om vädret är bra eller skit så kommer ni med säkerhet att få en toppendag tillsammans med varandra plus nära och kära. Så himla KUL!! :)

Sköt om dig!
Kram

Vera sa...

Shit... glömde skriva vem jag var... men nu vet du :)