tisdag 18 augusti 2009

Då var man nästan gift då!

Ja, för idag var vi i kyrkan och "övade" inför vigseln. Vi fick till och med säga det vi ska säga då så egentligen har vi ju redan sagt ja...och då är vi ju typ redan gifta..eller? *hahaha* Det var då sjukt pirrigt och snacka om att det börjar kännas verkligt nu!
Allt annat börjar falla på plats också, just nu är det bara kvar att hitta nån som kan filma vigseln. Men jag hoppas det ska lösa sig.
Jag har börjat om att jobba efter semestern också. Känns sisådär. Det är ju alltid en massa tjorv på mitt jobb och nu har mitt jobb, som jag inte nämner vid namn, blivit anmält till Arbetsmiljöverket bland annat för att vi har en för stressig arbetssituation. Men förhoppningsvis leder det väl till att ledningen får upp ögonen och att det blir förbättringar i slutändan. Men vi har i alla fall fått en ny kassa (välkommen till 2000-talet!) så det ska bli riktigt skoj att få lära sig den!
Nu ska jag fika lite å sen gå och lägga mig i sängen å se "So you think you can dance"!

1 kommentar:

Karro sa...

Visst är det en märklig känsla att stå där och "låtsas" gifta sig?
Men det är ju som du säger, det hela blir helt plötsligt väldigt verkligt.
Här hos oss börjar det också bli väldigt verkligt nu..och lite svettigt :)