måndag 3 augusti 2009

Möhippa!

I lördags strax före klockan tio kom mina kära vänner och lämnade över en lapp med lite saker jag skulle packa ner samt en Aquatini som jag skulle dricka under tiden. Jag fick sedan ta på mig en underbar "leopardkroppsstrumpa" (lyckades dock förhandla till mig shorts att ha utanpå) och en slöja att ha på huvudet. Sedan bar det av mot stan där jag fick en lista på uppdrag jag skulle utföra. Diverse pinsamheter såsom fråga nån okänd var jag kunde köpa en dildo, klippa tvättråd från kalsonger (tyvärr var alla jag frågade väldigt tvärsöver så det gick inte vidare bra. Dålig stil kan jag tycka, man ska väl ändå ställa upp om man ser att det är en möhippa..?), pruta ner ett klädesplagg på en butik, osv. Kul men pinsamt! Sen gick vi och åt lunch och sen bar det av mot Lasergame. Det är väl i princip det roligaste man kan göra, och väldigt kul att slippa alltför tävlingsinriktade karlar ;) Efter det duschade vi (jag kan lova att ni aldrig har sett ett gäng brudar svettas så mycket, det var helt sjukt!) och sedan åkte vi ut till Havsbadet och spelade minigolf. Var jättelängesen jag gjorde det så det var också riktig kul. Efter det åkte vi hem till en va tjejerna och åt tacos, fortsatte festandet och surrandet och sjöng Singstar. Allt som allt en otroligt lyckad dag! Tack så mycket mina kära vänner!!!!!
(Har tyvärr inga bilder som jag kan lägga ut för jag hade själv ingen kamera med, men jag ska försöka få tag på några från nån annan så jag kan lägga ut snarast)

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja du vännen, vad roligt vi hade! Är ju tur att du också verkar ha haft det! Jag håller med, maken till svettiga brudar har man nog sällan skådat! =)
Kram Ida