onsdag 26 augusti 2009

Bacillskräck

Ja det lider verkligen den här familjen av just nu. Vi gifter oss ju som bekant på lördag och vill INTE drabbas av nån sjukdom så handspriten går på högvarv här hemma. Det blev inte bättre av att dom ringde från ungarnas dagis i morse och ville varna oss för att det brutit ut nån typ av galopperande magsjuka på dagge precis just nu. Så inte blir det nå mer dagis för våra barn den här veckan, det kan jag lova. Har vi redan drabbats av den nedrans bacillen vet jag faktiskt inte vad jag gör... Jag vill liksom inte missa mitt eget bröllop som ni kanske kan förstå!
Så är den nån som kan nå fina huskurer för att motverka eventuell magsjuka så får ni gärna dela med er. För nu är det faktiskt bara 3 (2,5) dagar kvar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag förstår er oro till fullo!! kör ni med vitpeppar? Inte att rekommendera till barnen, men ni 2. Hela vitpepparkorn, typ 8st, sväljes hela, varje morgon. Är testat på förskolepersonal och många har klarat sig!=)
Vi håller alla tummar vi har!
Kram (på avstånd!)