onsdag 12 augusti 2009

Trött, less och sjukt fikasugen

Ja egentligen säger väl rubriken allt..? Jag är trött (för att jag har två småbarn), jag är less (för att bröllopsplanerandet aldrig, aldrig tar slut nån gång) och jag är sjukt fikasugen (för att jag inte har nå fika, för att jag inte kan baka och för att det är jävligt gott). Ja, idag är jag lite, lite negativ. Är det någon som vill rimma klart min presentation av bröllopsgästerna så får ni. Är det nån som vill ta hand om mina barn en stund så får ni. Är det nån som vill baka lite åt mig så får ni.
Sådeså!

3 kommentarer:

Pimmi sa...

Hallå
Jag hinner tyvärr inte baka åt dig även om jag gärna skulle vilja det. Däremot är du välkommen hem till mig och fika om du är sugen :)
Kram och lycka till

Karro sa...

Så ja så ja..upp med hakan!
Barnen somnar snart så då får du vila, bröllopsplaneringen tar snart slut och då får du lön för mödan.
Fika finns att köpas när man inte orkar baka :)
Ha det så bra som det går och tänk positivt.. snart står du där som fru Nilsson :)

SWandra och Lovis sa...

Hahahaha... ja, jag skulle ha lyssnat på en som är klokare än mig! =)
Men jag gillar inte att inte veta, jag testar hellre och misslyckas än att gå och tänka "tänk om"?
=)