tisdag 13 oktober 2009

Vad det är roligt att göra om!!!

Ja, det är verkligen sååå roligt att få göra om hemma. Som jag tidigare nämnt(?) så gör vi om i barnens rum och nu börjar det snart vara klart. Det blir så himla fint. Lite nya möbler har också inhandlats och det ska bli så spännande att få börja möblera och hänga upp nya gardiner (de som de har haft i sina rum har hängt där sen dom föddes så det kändes som att det var tid för nya). Vårat vardagsrum har också fått sig en liten ansiktslyftning. Nya soffkuddar lite nya ljusstakar, dukar, fat, vaser, en cool 80-talslampa från mor och far och framför allt nya gardiner (STORT TACK till Lisa som kunde avvara dom åt mig) och jag är supernöjd! Nästa projekt bli väl att måla om det rummet också med eftersom vi inte vet om vi ska påbörja en ombyggnation av övervåningen så får det vänta ett tag. Hade tyvärr inga batterier i kameran men jag ska fota och lägga ut SNART!
Ikväll blir det faktiskt helkväll i tv-soffan med Ugly Betty, Desperate Housewifes och Hell´s kitchen (om jag inte somnar efter halva). Mysigt!

1 kommentar:

Pimmi sa...

Hallå
Ert meddelande kom fram tyvärr var jag så dålig så jag svarade inte på så många sms.
Det skulle va jättekul om ni kom förbi nån dag ring bara innan så vi då är hemma,

Kram Emma