tisdag 20 oktober 2009

Min älskling

Har känt mig lite nedstämd och "utbränd" på sistone. Detta har min älskling märkt så måndag kväll kom han hem med blommor och ett kort där det stod att vi skulle ut och äta tisdagkväll. Så igår var vi på Valdino och åt. Restaurangen var egentligen stäng så de hade dukat upp speciellt för oss. Supermysigt. Dom håller på med menybyte där så vi fick vara dom första att provsmaka. Har ingen aning om det är hemligt på nåt sätt så jag vågar inte skriva ut exakt vad vi åt, men jag kan lova att det var typ den godaste 3-rätters nånsin!!!
Det var precis vad jag behövde. Tack älskling!

2 kommentarer:

Karro sa...

Åh vilken man du har! Det där kan man leva på länge :)
Föresten.. har det ordnat sig så att ni är gifta nu? :)

Pimmi sa...

åhh vilken överaskning så mysigt hoppas du känner dig bättre kram