fredag 9 oktober 2009

helg och ensam

Ja då var det helg igen då. Daniel åkte till Stockholm på Kick-off i morse och blir borta till imorgon kväll. Själv ska jag jobba idag (barnen hos mamma och pappa), sen får jag käka middag hos dom (vilken tur för mig för mina föräldrar lagar typ världens godaste mat). Efter det blir det att åka till Lisa och David en stund för att med all säkerhet lägga på sig ytterligare nåt extrakilo! Som vanligt är jag grymt opeppad på att jobba, det är verkligen inte kul att jobba inom handeln den här tiden på året. Sen verkar alla gubbar och tanter ha hamnat i nån höstdepression för dom är om möjligt tjurigare än vanligt. Senast igår fick vi tampas med en gubbe som först trackade min kollega för att hon "inte ens lyckades sälja på honom tre varor" (han sa att han hade precis allt som hon pekade på) för att sedan "bara för att se hur vi skulle lösa problemet" skulle vägra att sätta sin underskrift på kortköpskvittot. Kul...verkligen jättekul. Nåja, idag känner jag mig så peppad så alla surisar - var på er vakt!
Nä, kanske man skulle gå och göra sig klar då.. halvnaken och osminkad låter inte som ett vinnande koncept..eller..?! =) =) =)

Inga kommentarer: