söndag 14 september 2008

Utmaning

Emma hade en utmaning på sin blogg som jag tänkte att jag skulle haka på eftersom vi just nu har data/kameratrubbel så jag verkligen inte KAN uppdatera min blogg... :(

3 saker jag gör när jag vaknar:

*Pussar på flickorna & sambon
*Borstar tänderna (MÅSTE göras före i princip allt - nån konstig fixering jag har.. :) )
*Gör välling/frukost

3 saker jag måste ha under dagen:

*Godis (tyvärr..)
*Lite kramar & pussar från flickorna (& sambon)
*En lugn stund framför tv:n

3 personlighetsdrag hos mig:

*Temperamentsfull (bra eller dåligt? Beror nog på vem man frågar :) )
*"Busig"
*Humoristisk (om man förstår min ibland sarkastiska humor)

3 saker jag gärna ägnar mig åt:

*Familjen
*Scrapping
*Hundar (mitt stora intresse som tyvärr fått läggas åt sidan några år)

3 saker jag är rädd för:
(Svårt att svara på för jag är en sån där som är rädd för typ allt..)

*Att jag eller nån jag står nära ska dö
*Mörkret (för att där kan det gömma sig nåt som vill att jag ska dö..)
*Spindlar (gör nog inte så jag dör..men äckliga är dom iaf)

3 saker jag drömmer om:

*Att jag och mina nära ska få leva länge och vara lyckliga! Det räcker som dröm för mig.

Inga kommentarer: