fredag 26 september 2008

Äntligen!







Jag har ju som jag nämnt tidigare haft problem med dator/kamera och tyvärr har detta inte löst sig än. Men tack vare en bekant så har jag ändå på lite omvägar fått över lite bilder så jag kan uppdatera min stackars blogg! Så håll till godo! Det översta var till våra vänner som fick sin andra flicka 12 augusti och de två nedre vad till kompisars barn som fyllde ett respektive två år. Jag kör ju som ni ser vidare på mina lite knalligare färger för det är ju liksom jag. Kortet till Felix var ju inte riktigt i samma färgskala, men fint ändå får jag väl tycka :) På kortet till Nelly har jag stansat ut bokstäverna i vitt "skumgummi" men det syns tyvärr inte så bra på bilden..

5 kommentarer:

Anonym sa...

Va kul att se lite nya kort i din blogg :)
Jag tycker det är kul at tdu håller dig till din knalliga stil. Det är ju som sagt var du! Snyggt!

Anonym sa...

Jag tycker du har en underbar stil, du använder så härliga färger! Roligt att läsa alla "3- saker" om dig och kul att du trots kamera och datorbekymmer inte ger upp din blogg!

Anonym sa...

Du lager kjempeflotte kort!!

Anonym sa...

no clue if you will understand this, but nice stuff!

Anonym sa...

Hej!
Vi på StämpelBoden letar efter smultron att trä på vårt strå?
Kanske kommer du och dina alster bli ett av dem?!
Vill du veta mer om vår bloggjakt eller bara få lite inspiration?
Då är du välkommen till vår blogg & glöm inte att lämna ett spår....
http://stampelbodens.blogg.se
Kramar från Bloggjägaren Cyllan