onsdag 27 februari 2008

Min första tävling!


Tänkte att jag skulle skicka in ett litet bidrag till "Kortmakarens" tävling, även om jag sett ganska hög konkurrens på mina kära vänners sidor ;)
Men det kan ju vara kul att testa i alla fall!
Man skulle använda sig av en stämpel från deras sortiment och tre förbestämda färger, knallrosa, grönt och turkost. Tycker om att scrappa med lite knalliga färger i vanliga fall så det var ju en färgkombination som passade mig perfekt! Sen är jag ju lite av en nybörjare på kortfronten så helt perfekt blev det ju knappast, men jag måste ändå säga att jag är rätt nöjd.. :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker du ska vara mycket nöjd. Du har helt sant i att färgerna där är dina. KOrtet blev jättefint. Nu ska det bli så kul att få se alla andra bidragen, sen är det bara att vi håller tummarna för våra bidrag.
Kram på dig

Anonym sa...

Riktigt läckert kort! Jag skulle ha oerhört svårt att få ihop ett kort med dom färgerna så det gör du bra. Hoppas ni får en härlig helg i Skellefteå! /Catta

Anonym sa...

Hej Anna
Så fäglatt och fint kort du har gjort, det är alltid kul med tävlingar, är man inte med så har man ju aldrig chansen att vinna heller.
Jag har en lite fråga: kan du maila mig till karolina@rostit.kund.riksnet.se så att jag får din mailadress?
Varför? ja, det får du veta senare.
/Karolina

Anonym sa...

JÄttefint kort! Gillar upplägget och färgerna!

Ha en fin onsdag!