torsdag 7 februari 2008

Dopkort

Det här är ett dopkort som jag just gjort klart till sambons kusinbarn som döps på söndag. Vill börja försöka måla med "distresser" som jag har förstått att det blir väldigt fint med. Just nu målar jag med akvarellpennor från Dollarstore och det blir ju lite grynigt och är väldigt svårt att få till snygga skuggor och färgförändringar. Men, men..det får väl duga tills ekonomin tillåter nåt annat. Hur som helst är det ju kul att scrappa!!!

(Har "liftat" idén med dopljuset från Karolina)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oj vad det händer grejer här på bloggen. Önskar jag hade samma energi att producera just nu. Har inte rört grejorna på hela veckan.
Men jättefina saker du har gjort!!
Blir kul på lördag, behöver inspiration!
Ha det så bra!

Anonym sa...

Hej Anna, kul att se dig här.
Jag har startat en blog idag så nu kan jag äntligen skriva en kommentar, det gick inte förrut.
Sidan är jättefin, du kanske har svårt för att sticka och bränna kanter men scrapa och hantera datorn verkar du fixa bra :)Dopkortet var jättefint, och Mollys påsksida hur gullig som helst, fina glada färger.
Om det är ok så har jag länkat till dig på min sida :)
Kram på dig, vi ses på lördag/Emma

Anonym sa...

Hej Anna. Vilket gulligt kort du har gjort till dopet, stämpeln var jättefin! Jag är en kompis till Emma och har länkat dig till från mig blogg. Säg till om du vill att jag ska ta bort det. Hälsningar Catarina