torsdag 10 december 2009

jag är så trött...

Nu har det blivit mycket gnäll på den här bloggen ett tag, och det ber jag om ursäkt för. Vet själv att det är sjukt jävla tråkigt att läsa om folks liv när dom bara gnäller och gnäller och gnäller... Men just nu är det en sån period då det känns så. Jag är egentligen väldigt lycklig och då kan man finna vardagens små störningsmoment ännu mycket jobbigare; typ inkräkta inte på min lyckliga tid (vem vet hur länge den varar ;) . Så nu är jag trött på småsaker som blir stora saker. Trött, trött, trött....

1 kommentar:

Kicki sa...

Anna, de är din blogg, och ditt liv som du beskriver o skriver om! vette f*n om jag egentligen skriver om så mycket mer positiva saker heller.. Det är mörkt o då blir man fan deppig ;) Snart kommer ja upp (om en vecka) och hoppas verkligen verkligen att ja får träffa er och era små underbara då!! :) Håll bara modet uppe, snart är julen o ledigheten här ;) Kramkram!