fredag 3 juli 2009

I´m alive!

Ja, det känns ju som att jag kan behöva meddela det med lite jämna mellanrum. Jag lever och har inte lagt ner min blogg även om det kan verka så..
Men jag IIIIIIIIIIIIIIIIIIDDDDDDDDSSSSSSSSSSS bara inte ibland (ofta), och då får det fan va. Ni vill ändå inte bara läsa en massa inlägg om vad jag åt till frukost, att jag cyklade till jobbet, somnade på soffan, osv. Nåra kanske men inte ett varje dag, eller hur?
Just nu längtar jag bara såå vansinnigt mycket till semestern och jag är typ livrädd att sommaren ska vara över när jag väl får vara ledig. Men nu är det bara en vecka kvar. En lång och plågsam vecka, men ändå bara en vecka. Sen börjar ju vårat bröllop närma sig med stormsteg också. Inte ens två månader kvar nu.. I helgen gifte sig våra fina vänner Karro och Andree, och jag kan då lova att allt helt plötsligt kändes mycket verkligare efter vi varit med på deras vigsel/bröllopsfest. Även om mycket börjar falla på plats nu så är det fortfarande mycket som är oplanerat och ofixat och jag vet att jag kommer att vara en riktig bridezilla i alla fall den sista veckan, (Jag har en tendens att bli jävligt elak när jag är stressad) så vi får väl hoppas att Daniel kan ha tålamod med mig så jag inte blir dumpad vid altaret ;)

Ses å hörs!

1 kommentar:

Catta sa...

En dag kvar till semestern nu då!? Härligt! Jag tyckte också K och A:s vigsel var stor, kan det bero på vad som komma skall? Kram Catta