söndag 25 maj 2008

Mors dag


Ja, då har det varit mors dag då. Och nu är man ju mamma själv också. Hinner som glömma bort det emellanåt :) Men jag fick en jättefin klocka av mina älsklingar (vet inte om Daniel börjar tycka att jag är dålig på att passa tider.. :) Men det var ju riktigt kul att få en liten present bara sådär! Själv har jag hunnit med ett kort både till min egen mamma (det övre) och till Daniels (det nedre då såklart). Har varit riktigt dålig på att använda lila men nu hade jag hittat så fina papper så då slog jag till och gjorde båda i lila tema! tyvärr blev bilderna ruskigt dåliga..ser nästan ut som om jag inte färglagt stämplarna alls. Men det har jag ju såklart!
Nu känner jag mig riktigt stolt som inte lät det gå en månad till nästa uppdatering igen och jag hoppas verkligen att inspirationen för både scrappandet och bloggen kommer att hålla sig på topp så det fortsätter i samma anda! Tills dess mina vänner - ha det gött i det sköna vädret!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefina kort. Hjärtat bakom stämpeln på det övre kortet blev jättebra. Mycke fint. Kul med lite presenter, det skadar aldrig. Ha det gott hoppas vi ses snart och tack för kommentaren i min blog jag blev så glad. Kram på dig.

Anonym sa...

*Skrattar* Ja, det är ju inte meningen att min musik ska skrämma livet ur folk =) Hur högt har ni ställt ljudet på högtalarna egentligen?? (patetiskt försvar)
Hur som haver så gillade jag prickarna i båda korten, kul att du tagit upp dom även på blomblad och runt cirkeln. Var kommer det prickiga bakgrundspappret från? Blev väldigt sugen på det... Kram!

Anonym sa...

Vilka fina kort! Lila är ju faktiskt riktigt snyggt..
För min egen del blev det inga morsdagskort gjorda. Något kom emellan kan man säga :)
Just nu förstår jag inte hur jag någonsin ska hinna scrappa igen men jag antar att det löser sig med tiden.
Ha det så bra så ses vi ju imorgon!