onsdag 23 april 2008

Äntligen nåt nytt!





Ojoj nu har det stått stilla länge här på min blogg! Hoppas att det fortfarande är nån som kikar in.. Våran dator har tyvärr gått en plågsam död till mötes, men dessbättre har familjen nu förstärkts med en gullig liten laptop som jag fick i födelsedagspresent av min sambo. Så nu ska jag passa på att uppdatera er med lite av det jag pysslat med sen sist. Kortet högst upp fick min kusin som fyllde 17. Det nedanför fick min älskling när han tog steget upp i "vuxenlivet" :) Och det längst ner fick sambons syster. Som ni kanske förstår fyller väldigt många från våran släkt år i april och inte blir det bättre i maj... Men det är ju kul för då får man ju träna lite på sitt kortmakande. Dessvärre blir ju inte så mycket gjort på flickornas album, men på söndag ska jag på scrapträff med kompisarna och jag hoppas att det ska bli både inspirerande och produktivt!
Ha det bra allihop!




5 kommentarer:

Anonym sa...

Klart att vi fortsätter titta in, inte ska du tro vi ger upp hoppet så lätt :)
Supersnygga kort, härliga färger. Och ett stort grattis till dig i efterskott. Vi ses på söndag, det ska bli så kul. Kramisar

Anonym sa...

Håller med Emma! Är in och kollar här titt som tätt! Du lyckas alltid göra så snyggt med klatschiga färger!
Jag längtar massor till söndag, hoppas att man får något gjort!
Så du fick en dator?! Det var inte dumt!
Kram Ida

Anonym sa...

Jag är också in här och kikar och idag hajjade jag till ordentligt för det fanns ju tre härliga kort att titta på.
Turkost är ju så snyggt, sen så ser jag ju att du har brännt kanterna *hi,hi*.
Vet inte om du har läst mitt svar på din kommentar inne hos mig men Katie följer med Emma på söndag.
Ha det så gott, lyckos er som bara får scrappa medans en annan måste jobba.
/Karolina

Anonym sa...

Vilka härliga kort du gjort! Gillar skarpt turkos och brunt, hoppas mottagarna blev glada.
Det var trist att datorn kraschade, det har en tendens att bli så dyrt MEN härligt att du fått en laptop! Det måste vara så smidigt så. Ser fram mot kommande uppdateringar, jag håller koll här ;) Kram Catta

Anonym sa...

Hej och tack för igår! Det var jättetrevligt och kul att få ett ansikte på dig =) Jag kan dessutom villigt erkänna att jag föll för eran yngsta. D visste vad han gjorde när han lämnade henne i mitt knä... Hoppas ni njuter av vårat underbara väder, det ska jag ut och göra nu! Kram